Kosár: [ Jelenleg üres. ]

Általános Szerződési Feltételek



A következő ÁSZF a Napkút Bt. (továbbiakban: Társaság) valamennyi termékére érvényes. Tájékoztatjuk, hogy a www.eletiz.hu weboldal használatával, termékeink megrendelésével egyidejűleg Ön nyilatkozik arról, hogy egyetért az ÁSZF-ben foglaltakkal! Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe webáruházunk szolgáltatásait, ha jelen szerződés minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A megkötendő szerződés nyelve : magyar. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbelinek, az így létrejött szerződést társaságunk saját adatbázisban kezeli és rögzíti, így a szerződés utóbb hozzáférhető.


A www.eletiz.hu online áruházat a Napkút Bt. üzemelteti.
Az Üzemeltető székhelye: 1118 Budapest, Rétköz utca 23.
Levelezési cím: 2040 Budaörs, Stefánia utca
Számlaszám: 11600006-00000000-30291205 (Erste Bank)
Adószám: 29062328-2-43
Cégjegyzékszám: 01-06-514611
Cégbírósag: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elektronikus ügyfélszolgálat: info@eletiz.hu
Telefonos
elérhetőség: 00 36 23 441 054,
Rendelésekkel kapcsolatban: 06 30 940 36 47
Kapcsolattartó: Tóthné Nagy Márta, Kara Ágnes

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 


1. MEGRENDELÉS, REGISZTRÁCIÓ

Tájékoztatjuk, hogy termékeinket az eletiz.hu online felületén előzetes regisztráció nélkül is megrendelheti. 

Termékeinket a nap 24 órájában bármikor megrendelheti. Amennyiben segítségre van szüksége a termékekkel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunkon a feltüntetett időpontban kérdéseit telefonon is fölteheti. Ügyfélszolgálati időn kívül kérdéseit e-mailben teheti föl, melyre munkaidőben válaszolunk. 

Az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat minden mozzanatában van lehetősége a vissza gomb megnyomásával. A megrendelt mennyiség javítására a "kosár tartalma" menüpontban van lehetősége, ide a vásárlási folyamat során bármikor visszatérhet. Ha  a megrendelés elküldése után veszi észre az adatbeviteli hibát, kérjük lehetőség szerint haladéktalanul tájékoztassa az ügyfélszolgálatunkat a lent feltüntetett időpontban és elérhetőségeken.

Megrendelését 48 órán belül, munkaszüneti nap esetén a következő munkanapon visszaigazoljuk. Amennyiben a visszaigazoló e-mail 48 órán belül vagy munkaszüneti nap utáni első munkanapon nem érkezik meg,  Ön mentesül rendelési kötöttsége alól.  A visszaigazoló e-mailben ellenőrizheti a megrendelt termék mennyiségét, árát,  szállítási címet, fizetési módot.

 2. ÁRAK

Az internetes oldalunkon található valamennyi ár magyar forintban értendő és az  Áfa-t tartalmazza. Csomagolási költséget nem számítunk fel!

Az árak nem tartalmazzák a  szállítási költségeket és a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényesek.

Az árváltoztatás jogát a Társaság fenntartja. Az árváltoztatás a folyamatban lévő (megrendelt és/vagy kifizetett) ügyletekre nem vonatkozik.

Amennyiben minden gondosság ellenére hibás ár került a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termékek közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő irreális árra, a Társaság nem köteles a megrendelt terméket a hibás áron leszállítani. Ön erről a megrendelése beérkezését illetve a fizetés teljesítését követően legfeljebb 2 (kettő) munkanapon belül írásbeli értesítést kap, ami a szerződést megszűnteti. Ez esetben Önnek joga van a már kifizetett ellenértéket a szerződés megszűnése következtében visszaigényelni, vagy a helyes áron az árut újból megrendelni.


3. KISZÁLLÍTÁS
A) FUTÁRSZOLGÁLATTAL
Minimális rendelési érték kiszállítás esetében (bruttó) 3.000 Ft!

Az Ön által kiválasztott és megrendelt árut visszaigazolásunkat követően általában 6 munkanapon belül a MPL futárszolgálat szállítja ki Önnek. A szállítás munkanapokon 8-16 óra közötti intervallumban történik.  A szállítás pontos napjáról a  futárszolgálat Önt e-mailben értesíti.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, Ön pedig az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelését töröljük. A rendelés során a Megjegyzés rovatba célszerű beírni minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, hogy ki veszi át az árut, mindenképpen adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

Kiszállítás Magyarország egész területén egységesen 1.000 Ft.


B) POSTÁN MARADÓ SZÁLLÍTÁSI MÓD
Minimális rendelési érték postán maradó szállítási mód esetében (bruttó) 3.000 Ft!

Amennyiben Önnek problémát jelent a futártól való csomagátvétel, mert napközben nem tartózkodik otthon, vagy nincs aki átvegye a csomagot, válassza a "postán maradó" szállítási módot, rendelje a csomagját a helyi postára!  A pénztárfolyamat során a rendszer felfogja ajánlani az Ön lakóhelyéhez közeli postahivatalokat, amelyek közül tetszés szerint választhat. Amennyiben ezt a szállítási módot válassza, a futár lerakja a csomagot a kiválasztott postán, és a posta nyitvatartási idején belül a csomag átvehető a feladást követő naptól. A csomag átvételére 5 nap áll rendelkezésre, amennyiben utánvétes fizetési módot választotta fizetni a postán kell. A posta a csomag érkezéséről külön értesítést NEM fog küldeni, ezért kérem kövesse figyelemmel az e-mailjeit, hogy tisztában legyen csomagja érkezésével.

Postán maradó szállítási mód (kizárólag magyarországi posták) egységesen 800 Ft.


4. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL :

Személyes átvétel esetén NINCS minimális rendelési érték!

Az Ön által kiválasztott és megrendelt árut visszaigazolásunkat követően személyesen üzletünkben a következő címen lehet átvenni :

2040 Budaörs, Stefánia u. 2.  (Szabadság út 1. Sarok épület)

Munkanapokon:    H-P : 9-18 óráig,  Szo.: 9-13 óráig.

 A helyszínen lehetőség van bankkártyás fizetésre is.  

 Ilyenkor természetesen szállítási és utánvét kezelési költséget nem számítunk fel.


5. FIZETÉSI MÓDOK

  • Készpénz : A számla ellenértékét az áru átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
  • Banki előreutalás : Banki utalás esetén pénzkezelési költséget nem számolunk föl.

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választott, kérjük, szíveskedjék visszaigazolásunk megérkezése után a megrendelés teljes végösszegét (a szállítási díjjal együtt) bankszámlánkra átutalni: 

Napkút Bt.

Bank:                 Erste Bank  11600006-00000000-30291205

Fontos:  A megjegyzés rovatban kérjük, tüntesse föl megrendelésének a számát, melyet a visszaigazoló e-mailben kapott.  Az összeg beérkezése után az árut 3 munkanapon belül házhoz szállítjuk.


6.
 AZ ÁRU ÁTVÉTELE

Tájékoztatjuk, hogy a csomagolásért külön költséget nem számolunk föl. Kérjük átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Személyes átvétel esetén – az elállási jog gyakorlásán túlmenően – a Társaság a teljesítést követően reklamációt nem fogad el.

 

7. SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI Gyártó: a termék előállítója és a forgalmazója is (import esetén az importáló is gyártónak tekintendő)

Vevő: a Társaság termékeinek vásárlója

Fogyasztó: olyan Vevő, aki természetes személy, s aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenységi körén kívül jár el, amikor a Társasággal vevőként ügyleti kapcsolatba lép.

Szavatosság: az Eladónak (jelen esetben a Társaságnak) a hibás teljesítéséért való felelőssége

Termékszavatosság: a gyártónak a termék hibája miatti közvetlen, szavatossági természetű helytállása a Fogyasztóval szemben.

(A Fogyasztó dönthet, hogy a szerződéses partnerével/eladóval szemben érvényesíti a kellékszavatossági igényét vagy a gyártóval szemben a termékszavatossági igényét.)

 

Kellékszavatossági igény lehet (sorrendben):

1) A Vevő/Fogyasztó választása szerint  a termék kijavítása vagy cseréje

2) Árleszállítás vagy elállás a vásárlástól (ezt is a Vevő/Fogyasztó választhatja meg). Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye. A Vevő/Fogyasztó a hibát az Eladó költségére saját maga is kijavíthatja vagy kijavíttathatja.

A Vevő/Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Az Eladó akkor mentesül a kellékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a termék hibája a Vevő/Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett (pl. nem rendeltetésszerű használatból eredően).

Fogyasztóval kötött szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

 

A termékszavatossági igény csak a termék gyártójával szemben érvényesíthető, és elsősorban a hibás termék javítására, vagy, ha a javítás megfelelő határidőn belül, vagy a Fogyasztó sérelme nélkül nem lehetséges, akkor a kicserélésére irányulhat.

Termékszavatosság esetén a gyártó mentesülhet a kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

-         a terméket nem üzleti tevékenysége körében hozta forgalomba

-         a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

-         a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági alkalmazás előírásából ered.

 

Elévülés és jogvesztő határidő:

A kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a teljesítés időpontjától – áru átvételének napja - számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti. Ezzel szemben a Vevő, aki Fogyasztónak nem minősül, kellékszavatossági igényét 1 év elévülési határidő alatt érvényesítheti. A kellékszavatossági igény elévülése újrakezdődik (ha a hibás termék vagy annak egy része kicserélésre, javításra kerül).

A termékszavatossági igény jogvesztő, tehát a termék forgalomba hozatalától számított két év elteltével termékszavatossági igényt benyújtani már nem lehet.

A kijavításra, kicserélésre, vagy elállásra való jogát a Fogyasztó akkor is gyakorolhatja, ha a kifogásolt terméket nem eredeti, bontatlan csomagolásban mutatja be.

Költségviselés: A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik, ugyanakkor a költségviselés megoszlik, ha a termék meghibásodásában közrehatott a Vevő/Fogyasztó karbantartási kötelezettségének elmulasztása.

Az eletiz.hu webáruházban forgalmazott termékek nagy részére nem vonatkozik kötelező jótállás. Önkéntes jótállást a Társaság a saját, illetve általa forgalmazott e termékekre nem ajánl fel.

8. PANASZKEZELÉS 

A panaszügyintézés – ideértve a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerint panasznak nem tekinthető, fogyasztói szavatossági/termékszavatossági igények vevő általi érvényesítését is – szabályait a hatályos jogszabályoknak (45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, illetve 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet) betartása mellett bonyolítjuk.

A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím megegyezik a webáruház ügyfélszolgálati címével. Panaszát írásban jelentheti be az ügyfélszolgálatunkon. Elektronikus levelezési cím : info@eletiz.hu. Tájékoztatjuk, hogy nem minősül panasznak, ha Ön a webáruházunk működésével, tevékenységével kapcsolatban kér tájékoztatást. Az írásban - akár elektronikus úton is- tett panaszt 5 munkanapon belül megválaszoljuk. A válaszhoz csatoljuk a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A panasz elutasító álláspontját webáruházunk indokolni köteles, valamint felhívjuk figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát kötelesek vagyunk megőrizni és az azt ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 9.  ELÁLLÁS JOGA

Az alábbi rendelkezések kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő felhasználók (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek

Ön mint  Fogyasztó a 45/2014. (II.26.) sz., a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló kormányrendeletnek (a továbbiakban: Kormányrendelet) megfelelően, a szerződéstől a lenti rendelkezések szerint (14) tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat illetve azt felmondhatja. Az elállási vagy felmondási jogát a Kormányrendelet 20. § (2) bekezdése szerint a termék/ek adásvételére irányuló szerződés esetén a termék/eknek az Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától; szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Az elállást, vagy a felmondást Ön a Kormányrendelet 2. számú mellékletében lévő –a lentebb elérhető- elállási/felmondási nyilatkozatminta alkalmazásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

 

A felmondási/elállási jog az itt elérhető nyilatkozatminta felhasználásával (és elküldésével) érvényesíthető:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Címzett: Napkút Bt. 2040 Budaörs, Stefánia út 2.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:


  

(termék megnevezése)

 

(termékkód)

 

(megrendelésszám)

 

(bankszámlaszám)

Átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:


 

 

A felmondás jogát a megrendelés és annak visszaigazolása után a postai úton vagy futárszolgálattal leszállított termék átvételétől, illetve az üzletben történő személyes átvételtől számítva gyakorolhatja. Az elállást/felmondást határidőn belül érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre vonatkozó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt megteszi.

 

A felmondás/ elállás esetén az Ön által kifizetett ellenértéket, beleértve a kiszállítási költséget is, a Társaság haladéktalanul, de legkésőbb az elállási igénybejelentés kézhezvételét követő 14 (tizennégy) napon belül, az áru visszaszolgáltatásának ellenében visszafizeti, a vásárláskor alkalmazott fizetési móddal egyező módon. A Társaság a visszatérítést mindaddig visszatartja, amíg a terméket nem kapja vissza, vagy amíg Ön a visszaküldést nem igazolja. Az Ön elállása/felmondása esetén a terméket Ön maga köteles a Társaságnak saját költségén visszaküldeni az elállása/felmondás közlésétől számított 14 napon belül. Önt egyéb költség nem terheli, de a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Nem alkalmazható az elállás joga olyan termékekre amely "természeténél fogva nem szolgáltatható vissza", illetve DVD-kre valamint könyvekre sem amennyiben már kicsomagolták azokat. Az online megrendeléstől való elállási/felmondási jog érvényesítéséről Ön írásban tett nyilatkozatát e-mailben (info@eletiz.hu) vagy tértivevényes levélben (Napkút Bt. 1118. Budapest, Rétköz u.23. ) küldheti el.  E-mailben küldött elállási/felmondási jog gyakorlása esetén a Társaság 3 napon belül visszaigazolja a Megrendelő ez irányú nyilatkozatát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében javasolt az elállási/felmondási jog bejelentéséhez csatolni az áruval kapott számlát/nyugtát, de az igénybejelentés e nélkül is megtehető.

A fenti határidőn túli elállást/felmondást a Társaságnak nem áll módjában elfogadni.

 

10.  ÉRVÉNYESSÉG

A jelen tájékoztatóban foglaltak - így a szállításra és megrendelésre vonatkozó feltételek is - továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag az interneten keresztül történő megrendelés esetén érvényesek.

 11.  ADATVÉDELEM,  ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Tájékoztatjuk, hogy az eletiz.hu webáruház szolgáltatásainak igénybevételéhez adatszolgáltatás önkéntes alapon történik. Cégünk a regisztráció során kizárólag olyan adatokat kér, melyek az Ön rendelésének teljesítéséhez feltétlenül szükségesek. Az Ön által a regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki Önről harmadik félnek (kivéve igazságszolgáltatás és természetesen a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik). Az Ön adataihoz cégünk munkaviszonyban álló megfelelő munkaterületen dolgozó alkalmazottai férhetnek hozzá kizárólag. 

Adatait cégünk az utolsó vásárlásától számítva 2 évig őrzi kivéve ha ennek törlésére Öntől más írásbeli bejelentés érkezik.

Tájékoztatjuk, hogy jelszavát titkosan kezeljük és azt bármikor lehetősége van megváltoztatni!  Internetes csomagküldő áruházunkat használva Ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit és engedélyezi számunkra adatainak használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdése van ezzel vagy mással kapcsolatban kérjük, írjon nekünk (e-mail: info@eletiz.hu) vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!

 Tájékoztató a cookie-k/sütik használatával kapcsolatban : Szolgáltatásaink igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában, ezért nélkülözhetetlen eszköz számunkra a weboldalunk működéséhez. 

"A cookie egy rövid szöveg, amelyet a felkeresett webhely küld el böngészőjébe. Segítségével a webhely megjegyzi a látogatásával kapcsolatos információkat, például az Ön által használt nyelvet és egyéb beállításokat. Ezáltal gördülékenyebbé válhat a következő látogatás, és könnyebb lesz a webhely használata. "

 12.  JOGNYILATKOZAT

A weboldalon szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd
Minden jog fenntartva !

Az oldal elemeinek teljes vagy részleges másolása, módosítása, bármilyen célra történő felhasználása nem engedélyezett! Az oldalakon található információk teljes vagy részleges közlése kizárólag cégünk írásos beleegyezésével történhet!

 13.  ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefonon:       00 36 23 441 054

Mobil:             06 30 940 36 47

Munkanapokon H-P: 9-16 óráig


Személyesen:    2040 Budaörs, Stefánia u. 2.

Munkanapokon  H-p.  9-18 óráig, Sz: 9-13 óráig

Postacím:          1118 Budapest, Rétköz u. 23.

E-mail :              info@eletiz.hu            

              

14. JOGORVOSLAT

A Társaság törekszik Önnel a fenti szállítási feltételek alá eső ügyletek során esetlegesen felmerülő vitás kérdések békés úton történő rendezésére.

 

A Társaság fenntartja a jogot arra, hogy – ide nem értve a jogszabályon alapuló kötelezettségeit – a jelen ÁSZF-t bármikor szabadon és egyoldalúan módosítsa. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az a fenti domain neveken elérhető weboldalakon online megjelenik.